
Med kunden i centrum
Den 11 mars var det tänkt att vi skulle samlas på Svenska Mässan i Göteborg för att träffas på D-Congress och prata e-handel. Men det får vi göra den 28 oktober i höst och fick i stället en uppvärmning på Pre D-Congress som sändes digitalt. Tillsammans får vi forma en agenda i en tid som är oviss, där det digitala är först. Branschen har blivit än mer dynamisk, företag har fått hitta sina sätt att ta sig framåt med förändrade kundbeteenden och snabba beslut. Vi har samlat spaningar från livesändningen om ni missade tillfället.
Sofia har skrivit om 10 funktioner hon gillar när hon e-handlar. Kanske hittar ni något ni håller med om, eller tar en funderare på om det finns en funktion ni skulle kunna implementera på er sajt för att göra den bättre för era kunder.
Peter förklarar hur vi arbetar med att tillgängliggöra information via APIer. Det är i dag mycket vanligt att vi har information utspridd i flera system. För en produkt kan vi till exempel ha produktinformation i ett PIM, information kring försäljning av produkten och pris i ett affärssystem och dokument och bilder kopplade till produkten i ett DAM. Vi har byggt många integrationer med Rest API / Web API genom åren. Vi berättar gärna mer om hur APIer kan användas för att förenkla och minska administrativt arbete för din verksamhet.

Nyheter

Pre D-Congress 2021
Den 11 mars är det dags för livesändningen Pre D-Congress. Svensk Digital H ...
Apptus och 3bits i nytt partnerskap för att optimera sajter
Apptus eSales använder AI och maskininlärning för att optimera e-handlares ...
Punchout-lösning för e-handel via inköpssystem
Många företag kräver i dag att en order går genom deras eget inköpssystem o ...Artiklar

10 funktioner jag gillar när jag e-handlar
Lika bra att erkänna direkt – jag e-handlar gärna och ofta. Och har varit l ...
Tillgängliggöra information via APIer
Det är i dag mycket vanligt att vi har information utspridd i flera system. ...