3bits talar om omnichannel på e-commerce Stockholm 2014

   01 apr 2014

Den 1-2 april 2014 fylls Kistamässan av representanter för de olika delarna i e-handelskedjan på e-commerce Stockholm, tidigare Online marketing & e-handel. Du som e-handlare kan få idéer, inspiration, verktyg, taktiker och potentiella samarbetspartners under ett par dagar på våren.

e-commerce Stockholm

Det kommer som vanligt att finnas möjlighet att lyssna på intressanta talare, där en del kommer att behandla Framtidens digitala trender. Ali Jafari ansvarar för direktförsäljning, account management och marknadsföring för Twitter i Europa och kommer till mässan för att prata om Twitters framtidsplaner. Sam Critchely kommer att tala om möjligheten till skräddarsydda priser, där man tänker sig att den lojala kunden och den som gillar varumärket på Facebook kan belönas med specialpriser.

3bits pratar om omnichannel på e-handelsscenen kl 13:55 den 2 april. Vi i Sverige är bland de mest uppkopplade konsumenterna i hela världen och vi vill själva bestämma när, var och hur vi ska handla. Den digitala handeln och den fysiska handeln ska inte konkurrera, de ska samverka för att ge kunden en smidig upplevelse. Kunden har aldrig varit mer i fokus. Tänk omnichannel. Stefan Winterlén och Ola Linde kommer att dela med sig av deras tankar om omnichannel. 3bits levererar Lindex e-handelslösning sedan flera år tillbaka. Med på scenen är Elisabeth Peregi, Sverigechef för Lindex, som kommer att berätta om hur Lindex jobbar med omnichannel i modekedjan.

Tack till alla som kom och pratade e-handel med oss i monter A05!

Läs mer om e-commerce Stockholm 2014.