Partners

3bits fortsätter att driva utvecklingen av e-handeln framåt tillsammans med våra partners.

Litium

Sedan 1998 har Litium hjälpt många kunder att få nya affärer på nätet. Litium utvecklar webb- och e-handelssystemet Litium Studio och tillhandahåller färdigpaketerade lösningar för e-handel. Bland Litiums kunder finns ledande tillverkningsföretag, detaljister och organisationer samt många av Sveriges främsta e-handlare, bland annat Adidas, Stayhard, Ballingslöv och Lekmer.

Norce

Norce är en nordisk ledare inom mjukvara som en tjänst (SaaS) för handel. De förser återförsäljare, varumärken och B2B-kunder med kraftfulla verktyg för tillväxt. Med över två decenniers kontinuerlig utveckling av produkten, byggd av e-handelspionjärer med målet att designa den ultimata plattformen för onlinehandel, sticker den ut med sin förmåga att uppfylla de högsta kraven.

nopCommerce

nopCommerce är en open source e-handelslösning där möjligheterna att skräddarsy lösningen är stora. Det är en ständigt växande och populär plattform. 3bits var en av de första leverantörerna av lösningar i Sverige och använder nopCommerce för att bygga flera e-handelssajter till olika kunder och är numera den enda guldpartnern i Sverige.

Bizzkit

Bizzkit är en komplett e-handelsplattform som har utvecklats och använts i mer än 17 år av stora varumärken som Fristads AB, Zizzi och Fazer. Plattformen inkluderar PIM, DAM, CMS och ett kraftfullt ekosystem samt en arkitektur som erbjuder full frihet att skräddarsy lösningen.

Optimizely

Optimizelys ledande digitala upplevelseplattform (DXP) ger team de verktyg och insikter de behöver för att skapa och optimera på nya och nya sätt. Med Optimizely kan du arbeta med datadrivet förtroende för att skapa hyperpersonliga upplevelser.

Omnium

Omnium är ett molnbaserat orderhanteringssystem (OMS) som gör att du kan hantera beställningar över alla dina försäljningskanaler. Deras SaaS-lösning möjliggör effektiva arbetsflöden genom hela processen och ger dina kunder konsekventa kontaktpunkter och en enhetlig shoppingupplevelse.

inriver

inriver hjälper organisationer att sälja fler produkter via bättre produktinformation. PIM-lösningen (Product Information Management) möjliggör bättre kundupplevelser för märkesvarutillverkare, industritillverkare och återförsäljare att snabbt och enkelt sälja sina produkter och lösningar över alla kanaler eller marknader.

FACT-Finder

FACT-Finder är den ledande sök-, merch- och personaliseringslösningen för B2C och B2B e-handel. Företaget är förankrat i teknisk innovation och kundtillväxt och använder egenutvecklad teknologi för att förbättra varje onlineinteraktion för köpare samtidigt som intäkterna för säljarna ökar med 20-33 %.

CELUM

CELUM är världsledande inom programvara för digital tillgångshantering (DAM) och innehållssamarbete, vilket ger varumärken möjlighet att leverera engagerande produktupplevelser över alla digitala kontaktpunkter och när som helst på kundresan. Med CELUM skapar, hanterar och dirigerar marknadsföringsteam stora volymer produktinnehåll för alla målgrupper och kanaler.

Voyado

Voyado grundades 2005 och är den ultimata lösningen för personalisering och relevans i alla kanaler. Bolaget har sitt huvudkontor i Stockholm och omkring 280 anställda i norra Europa som dedikerat hjälper mer än 300 retailers och e-handlare världen över att engagera kunder och skapa fulländade shoppingupplevelser.

Briqpay

Briqpays mål är att företagskunder ska kunna handla likt hur det ser ut inom consumer-retail (B2C) samtidigt som Briqpay ger stor flexibilitet till deras kunder att anpassa kundresan efter deras behov.

Contentful

Via sin molnbaserade API-first lösning har mängder av företag både i Norden och globalt använt Contentful för att skapa digitala upplevelser i världsklass. Det har skett genom tanken att man bygger upp sitt content på en plats för att sedan kunna leverera det till mängder av kanaler och olika marknader via flexibla APIer, SDKs, Appar och en prismodell som möjliggör skalbarhet över tid.

Umbraco

Umbraco är ett open source CMS (Content Management System) som bygger på Microsoft .NET. Det är flexibelt för utvecklare och intuitivt för redigerare och ger möjlighet att skräddarsy lösningen. Verktyget används för att bygga såväl stora och komplexa som små och smidiga webblösningar.

Svensk Handel

Svensk Handel är en bransch- och arbetsgivarorganisation för små och stora företag inom parti-, detalj- och e-handeln.

Klarna

Klarna är Europas ledande leverantör av fakturabaserade betalningslösningar för e-handel. Klarnas säkrare och enklare inköpsprocess ökar din försäljning genom att låta dina kunder handla med endast information de kan utantill och betala efter att de har tagit emot varorna.

DIBS

Helhetsleverantör för betalningar på nätet. När DIBS startade 1998 handlade det om att lösa en kunds problem, nämligen att ta betalt på nätet. Det visade sig att fler kunder hade samma utmaning och idag är DIBS representerat i 20 länder med fler än 15 000 kunder. Varje dag görs 1,5 miljoner kort, direkt och fakturabetalningar genom deras system.

Tripnet

Tripnet ansvarar dygnet runt för affärskritiska IT-system med huvudkontor och datacenter i Göteborg. De levererar helhetslösningar för drift av e-handel, webbapplikationer, affärssystem, interna IT-lösningar och andra system med krav på hög tillgänglighet. Tripnet är experter på avancerade driftlösningar inklusive kapacitetstjänster, hybridmoln, data- och informationslagring.

Raptor Services

Raptor Services tillhandahåller Customer Data Platform och är marknadsledande inom datadriven personalisering och produktrekommendationer. Deras lösning möjliggör det för företag att personalisera innehåll, skapa produktrekommendationer och känna igen användares beteenden, oavsett kanal.