Insights by Omnium 2025

I oktober bjöd Omnium in till en dag fylld av kunskap och nätverkande. Insights by Omnium samlade 300 av deras kunder, partners och potentiella kunder i Oslo. Det var en givande dag som var välplanerad från början till slut där vi fick med oss allt ifrån intressanta kundcase, roadmap, tips och erfarenheter kring arkitektur på Omnium.

Insights by Omnium 2025

Omnium är ett molnbaserat orderhanteringssystem (OMS) som gör att du kan hantera beställningar över alla dina försäljningskanaler. Med en lättanvänd SaaS-lösning hjälper de företag att koppla ihop punkter mellan system som ERP, CRM, POS, PIM och e-handel.

Jaktia goes omnichannel

3bits kund Jaktia presenterade erfarenheter och lärdomar från deras digitaliseringsprojekt. Alexander Knutsson, CDO, underströk vikten av att involvera hela organisationen tidigt för att få med sig alla i förändringen. Han berättade också att det är viktigt att kunna bygga ut Omnium genom GUI extensions och Event subscriptions. Detta har möjliggjort att göra nödvändiga kundunika lösningar som allt kring vapenhantering.

Jaktia goes omnichannel

Omniums roadmap

Mycket i Omniums roadmap handlar nu om att göra Omnium ännu bättre som e-handelsplattform bland annat genom mer fokus på ännu bättre pris- och kampanjhantering, vidareutveckling av plock och pack samt in store app. De presenterade även bra funktioner kring AI, insikter och rapporter samt kundservice bland mycket annat som är på gång. 

Ett stort tack till alla på Omnium för en inspirerande dag, vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete!